El Serradet de Barneres

El passat 19 d’octubre els nens i nenes de 2n vàrem fer una sortida relacionada amb el projecte que estem portant a terme sobre els aliments. Ja sabem que els aliments provenen de diferents orígens, i també coneixem força els grups d’aliments. Vàrem anar a visitar aquesta bonica granja que ens queda molt a prop del nostre entorn. Es diu Mas Barneres i tenen formatge, mató, llet i iogurts de les seves pròpies ovelles que venen en els mercats setmanals de la comarca. Ens vàrem poder endinsar en el món de les ovelles i de la pagesia i vam tenir l’oportunitat de fer mató allà mateix. Ens va agradar molt la sortida i ens ho vàrem passar d’allò més bé!

Veure fotos