La llegenda de St. Jordi 2024

A l’Aula d’Acollida,  de qualsevol cosa en fem un moment especial per aprendre la llengua catalana i les costums i tradicions catalanes. Llegim, escrivim, juguem,  mirem algun vídeo, aprenem algun poema o alguna cançó, tastem aliments típics de Catalunya o bé ens interessem per les seves costums i tradicions.

Aquest any, amb els alumnes de 4t i en motiu de la Diada de Sant Jordi hem preparat un conte per anar a explicar als nostres companys d’EI i de CI. No és un conte conegut però és un conte molt divertit. Es titula L’atrapapets. Ens ho hem passat molt bé preparant-lo i també s’ho han passat bé els nostres companys escoltant-lo.

Ens ha agradat tant fer aquesta activitat que ja estem pensant en preparar-ne un altre!!!

ÀLBUM FOTOS

Amb els alumnes de 3r hem llegit i treballat la llegenda de Sant Jordi i el vocabulari que surt en aquesta. Com que és una llegenda medieval ens hem endinsat al castells i hem après moltes coses: qui hi vivia, qui eren els cavallers. Com anaven vestits, quines armes utilitzaven…