Celebrem la Castanyada amb l’Albert Verd

Hola famílies!

El passat dimecres 30 d’octubre l’Albert Verd i els delegats verds de 4t, van ajudar a la Castanyera amb els preparatius per a la festa de la Castanyada. Van passar per totes les classes d’educació infantil i cicle inicial per recollir les castanyes. Els delegats verds van ser els encarregats de recollir les castanyes i deixar-les a punt per torrar. La Castanyera va explicar als nens i nenes les aventures que havia viscut aquell dia i, juntament amb l’Albert Verd, els van animar per celebrar la festa.

Vam vetllar pel medi ambient, utilitzant paperines de paper de diari i reciclant les restes de castanyes a les papereres de matèria orgànica.

Ens ho vam passar molt bé ballant, cantant i cuidant el medi ambient!

Comissió Mediambiental.

BERENARS DE 6È

Aquest proper dijous 24 d’octubre, a les 17:00h, els nens i nenes de 6è organitzem els primers berenars per recaptar diners de cara a la sortida de final de curs. Animem als pares i mares dels alumnes de 6è a ajudar els vostres fills a preparar els berenars. Us convidem a venir i a provar-los!!!

CONVOCATORIA DE VAGA

Benvolgudes famílies.

Us informem que demà divendres, dia 18 d’octubre de 2019, el 65% de docents i personal PAS del centre s’adhereixen a la convocatòria de vaga. Per tant, a les classes no es podran impartir les matèries que estableix l’horari habitual.

Hi haurà serveis mínims de menjador i d’acollida matinal.

L’equip docent us agraeix la vostra col·laboració.

Atentament,

Claustre de mestres

Manlleu, 17 d’octubre de 2019

Recollida de taps de plàstic

Estimades famílies,

Des de la comissió mediambiental, us informem que aquest curs continuem participant en la recollida de taps de plàstic. Els beneficis van destinats a l’Associació Animalista de Manlleu. La qual, juntament amb l’Ajuntament de Manlleu, vetllen pel benestar dels gats de carrer del nostre poble (esterilitzacions, cadells, etc). Si voleu saber-ne més, els podeu seguir a les xarxes socials de Facebook (Associació Animalista Manlleu) i Instagram (@assanimalistamanlleu). Us animem a seguir portant taps de plàstic a l’escola.

Gràcies per la vostra col·laboració!

La Comissió Mediambiental.