ACTIVITATS D’AUTOAPRENENTATGE

Fes un clic a les imatges i accediràs a les activitats i / o vídeos.

SOL·LICITUD DE BEQUES PER AJUDES A L’ALUMNAT AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU (Beques Logopèdia)

Per tal de sol·licitar la beca Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu, cal entrar a l’adreça senyalada més avall, registrar-se i omplir les dades. Després cal imprimir-ho, portar els documents al centre demanant cita pèvia i fer-ho arribar a l’escola abans del dia 21 de setembre.

Aquest curs només hi ha l’opció de tràmit telemàtic. Hi podeu accedir directament per:

HA VINGUT LA CASTANYERA!!!

Aquesta tarda, a la nostra escola, ha arribat la castanyera. Ella ens ha portat les castanyes que nenes i nens de la nostra escola menjarem demà a la tarda.

La castanyera ha visitat tots els cursos d’educació infantil P3, P4 i P5 com també de cicle inicial 1r i 2n.

Agraïm la col·laboració de l’Ampa de l’escola per oferir-nos aquest any el pagament de les castanyes i ajudar-nos a tirar endavant la festa tot i les circumstàncies especials que ens toca viure a totes i tots plegats.

ENGLISH DAY

Hello families!

Esperem que hagueu gaudit de les activitats que us vam proposar per l’English Day d’enguany. Us volem agrair la vostra participació de tot cor. A continuació, trobareu un vídeo amb imatges dels alumnes cantant i ballant la cançó de l’English Day d’aquest any (Yellow Submarine dels Beatles). Ho heu fet tots i totes molt bé!

Cliqueu al següent enllaç per veure el vídeo:

Thank you very much for your participation!

The English teachers

PREINSCRIPCIONS

Passos a seguir:

Després de clicar a l’enllaç us sortirà aquesta pàgina.

Baixeu avall fins on diu “Per Internet” i cliqueu-hi.

Després cliqueu a “Ves-hi”.

Codi de centre: Escola Quatrevents 08060964

CLIQUEU a la imatge per anar a la Preinscripció.