Salut

SANITAT

• A l’escola no s’administren cap tipus de medicaments. En casos excepcionals cal acompanyar la medicació amb l’autorització mèdica corresponent i l’autorització signada pels tutors/es legals del nen/a.
  • Si el nen/a es posa malalt o malalta a l’escola s’avisarà a la família i aquesta l’haurà de venir a buscar (és important que manteniu les vostres dades actualitzades. En cas de canvi de domicili, feina, telèfon, etc., cal advertir-ho al tutor o tutora i a la secretaria del centre — tel. 93.851.25.11–).
  • En cas de malaltia o febre el nen/a es quedarà a casa.
  • US RECORDEM A LES FAMÍLIES LA IMPORTÀNCIA D’ESTAR LOCALITZABLES EN TOT MOMENT PER SI MAI EL VOSTRE FILL O FILLA NO ESTÀ BÉ DE SALUT. Tingueu actualitzats en tot moment els vostres telèfons. Si hi ha algun canvi ho notifiqueu a secretaria.