Caguem el Tío a Educació Infantil

Aquests dies hem viscut amb molt d’entusiasme i alegria totes les activitats El Tió de Navidad - Anem de Colòniesrelacionades amb les festes de Nadal.

Són dies plens d’il·lusió i màgia per l’alumnat d’educació infantil de l’escola.

Avui 22 de desembre ens hem acomiadat com cal del 1er trimestre, tot cagant el nostre TIÓ que tant bé l’hem cuidat tots aquests dies. Molts regals ens ha cagat i ben contents hem estat!

Us deixem un recull d’imatges cagant el tió. Aprofitem també, per acomiadar-nos del trimestre i desitjar-vos unes bones festes.

Fotos i vídeos del TIÓ

Equip de mestres d’educació infantil