AJUTS SUPORT ESCOLARITAT CURS 22-23

Us informem que demà s’ha obert la convocatòria per sol·licitar “Ajuts econòmics de suport a l’escolaritat” per al curs 2022-2023. Pot ser beneficiària d’aquests ajuts qualsevol persona física amb edat compresa entre 3 i 16 anys que estigui empadronada al municipi i que cursin estudis:

• en centres educatius públics, o
  • centres privats concertats, per orientacions del Departament d’Ensenyament.

Són ajuts econòmics destinats a cobrir les despeses derivades de l’escolarització als nivells de segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria. Es podran subvencionar les següents despeses:

• Quota de material escolar fixada pels centres educatius.
  • Quotes per a recursos didàctics digitals fixades pels centres educatius.
  • Llibres de text sol·licitats pels centres educatius (inclosos els quaderns d’activitats, els diccionaris i els llibres de lectura).
  • Sortides i/o activitats escolars curriculars.
  • Quotes de l’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes), quan són d’obligat pagament per a l’accés a llibres, material, recursos escolars…

La concessió d’aquests ajuts estaran sotmesos al nivell d’ingressos de la unitat familiar, la seva situació sociofamiliar i a la correcta escolarització de l’infant (segons la LEC, Llei d’Educació de Catalunya), i a la presentació de la sol·licitud.

Enllaç al tràmit: https://seu.santquirzevalles.cat/DetallTramits/_XiOTuxJ_odM-lY5g4Yif7V9bSAYeqwxlY0scNcYCImo

El termini de presentació és del 9 al 30 de juny de 2022.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *