AJUTS ALUMNAT NECESSITATS ESPECÍFIQUES SUPORT EDUCATIU

Us informem que el període de sol.licitud d’ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu  ja està obert i finalitza el dia 20 de setembre. L’escola recollirà les vostres sol.licituds com a data límit el dia 15 de setembre, ja que s’han de portar a validar als professionals de l’EAP i posteriorment a Serveis Territorials.

Recordar que aquesta beca només s’adjudica a aquells que fan un treball extern complementari i degudament justificat i que compleixen també els requisits demanats a la convocatòria.

Com a novetat per al curs 2023-24 és la creació d’un nou component anomenat “Subsidi de quantia fixa per a despeses addicionals de caràcter general” al qual es podrà optar sempre que s’acrediti la necessitat de suport educatiu i es compleixin els requisits.

Els interessats, podeu trobar tota la informació i tramitar l’ajuda al següent enllaç:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *