ELS MONSTRES DEL MUR

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El curs passat, vam iniciar un projecte per repintar les parets d’entrada a la nostra escola.

Cada classe va triar un dibuix d’un ésser fantàstic inventat pels alumnes, i amb la col·laboració d’uns pares i mares es van plasmar un per un aquests dibuixos ampliats a cada regió.

Quan aquests éssers fantàstics van estar dibuixats, quedava el més important… donar-lis color perquè prenguessin vida!

De nou, vam tenir la sort de comptar amb la col·laboració de diferents pares i mares que van ajudar als nostres petits però grans artistes a elaborar les seves obres.

El mes d’octubre hem acabat de pintar els éssers fantàstics que quedaven i estem molt contents del resultat final… Tant, que us ho volem mostrar en aquestes fotografies: