FESTA ENTORN 2014 (RESUM)

Aquest dissabte 29 de març va ser la jornada d’entorn a l’escola Puigberenguer, un dia de treball molt agradable amb una companyia fantàstica! Moltes gràcies a la comissió d’entorn per preparar aquesta diada on es respira aquest bon ambient mentre et sents útil participant en la millora de l’escola dels nostres fills/es; fent-los partíceps també a ells en la responsabilitat de cuidar els espais i saber-se preguntar “què puc fer jo i com puc col·laborar per què la meva escola estigui millor?”.

Va ser molt maco veure com nens des de P3 fins a 6è estaven units per un mateix objectiu, i alhora veure a les famílies treballant pel mateix interès.

Va ser un dia molt maco i ens va agradar molt compartir-ho amb tots vosaltres! I a qui no va poder venir només dir-vos que esperem que ens trobem a la propera!