JORNADA ENTORN 2013

El dissabte es va celebrar una altra vegada la Festa de l’Entorn. L’excusa per trobar-nos els pares i mares, nens i nenes de l’escola per donar una repassada a tot el què fes falta arreglar o millorar a l’escola.

Vam ser una cinquantena de famílies, unes 150 persones entre grans i petits. Es van fer moltes coses: els petits van pintar diferents espais de l’escola: busqueu el color taronja, segur que en veureu a llocs nous. Les línies de les pistes del camp de futbol i del pavelló també tornen a estar com noves. El terra d’algun dels jocs infantils i els bancs, entre d’altres també s’han millorat. Aquestes són algunes de les coses que es van fer, però en podríem fer una llista més llarga.

Va ser una jornada de germanor, bon rotllo i feina en equip. Tota una mostra del que és la nostra escola i la seva AMPA que els pares que van aprofitar per visitar l’escola en el dia de portes obertes van poder respirar per tot arreu.

I per acabar, el fi de festa que ja s’ha convertit en un clàssic de les festes d’entorn: la fideuà del Txus.

Gràcies a tots els que hi vau poder participar. L’any que ve hi tornem!

Ampa Puigberenguer