INVITACIÓ FOTO PROTESTA DAVANT LA NO-NORMALITAT EN L’INICI DE CURS 12-13

Els/les mestres de l’escola Puigberenguer ens farem una foto vestits amb la samarreta groga.per demostrar el nostre rebuig a les retallades i les conseqüències que portaran. Ens la farem el dimecres 12 de setembre a les 16:35 a les grades del pati gran i l’enviarem a diferents mitjans de comunicació.
Tothom que s’hi vulgui afegir queda convidat a les 16.35 un cop acabades les classes a les grades de l’escola vestit amb la samarreta/peça groga.

Demostrem el nostre rebuig a les retallades. Manifestem que aquest curs NO COMENÇA AMB NORMALITAT.

Quants més serem, més ens veurem!

El claustre de mestres