CONVOCATÒRIA ASSEMBLEA GENERAL DE L’AMPA

ASSEMBLEA GENERAL DE L’AMPA

Som pares que……. Falten uns minuts per 2/4 de 10 i vaig rumiant quants de vosaltres estareu al menjador gran per assaborir el primer plat d’aquest curs pel que fa el va i ve de la nostra estimada associació.

….. tenim interès per la vida dels nostres fills, mares que no ens avorreix el que fan els nostres. Som pares AMPA; partícips del present i el futur, associatius….

M’agradaria que fos dinàmica, interessant, extravertida; que arribes el moll, però que dic ja m’estic passant.

….. implicats, cercadors de somnis; i sobretot solidaris en una societat cada cop més demanant, on dedicar temps els altres, a l’AMPA, a l’associació de veïns, moviments, als amics, a la família; són vitals per portar el país endavant…..

deixo la porta de l’escola, tinc ganes de veure els incondicionals, els nous de trinca, els alliberats que fa temps ens varem aventura en el mateix viatge.

….. Sempre donant el do de pit. Aquest curs farem més d’un pas endavant, pujarem el cim amb la complicitat de tots. Abans que ens demanin ajuda, ens hi anticiparem…..

Obro els ulls, ja no hi ha res més; només els núvols els nostres peus.

I es clar vosaltres. Sempre junts. Per ells.

Ordre de les Etapes (ORDRE DEL DIA):

1. Presentació

2. Lectura i aprovació de l’assemblea anterior

3. Renovació de càrrecs

4. Primer avituallament

5. Funcionament – recursos humans

6. Precs i preguntes

7. Segon avituallament

8. Arribada i hora dels adéus

P.D.: l’Ascens és programat pel dia 4 d’octubre a 2/4 de 10 del vespre, al menjador gran de l’escola. No us deixeu el frontal o lot.