XERRADA: AFAVORIR LA RESPONSABILITAT DELS INFANTS O SOBREPROTEGIR-LOS?

L’AMPA DE L’ESCOLA US CONVIDA A ASSISTIR A LA XERRADA QUE TINDRÀ LLOC EL PROPER:

DIA 21 de Novembre

HORA 20:00 LLOC

Escola Puigberenguer (menjador)

“Afavorir la responsabilitat dels infants o sobreprotegir-los ?”

(per a famílies amb infants de 6 a 16 anys)

Impartida per CIPAIS

Entre els sis i els dotze anys els nens i nenes experimenten grans canvis que tenen a veure amb l’augment de la socialització, l’ampliació del seu món i l’augment de les demandes dels adults, tant en el si de la família com a l’escola.
Un dels conflictes que sovint apareix en la criança dels fills i filles és que es comportin d’una forma “acceptable” tant envers nosaltres com envers la societat. Sabem que afavorir la coresponsabilitat en les diferents dinàmiques familiars i transmetre que les conductes comporten conseqüències facilita enormement sostenir rutines diàries i mantenir les pautes de convivència.
A fi d’afavorir la col•laboració dels nostres fills i filles, i perquè aquesta tasca es faci menys feixuga per a tots, cal poder exercir l’autoritat des d’una posició d’escolta i respecte mutu. Així, es treballarà amb les famílies aquells aspectes que ens poden ajudar a repensar, juntament amb algunes estratègies, de quines maneres resolem els conflictes en la convivència familiar.

Aquí us podeu descarregar el guió de la xerrada