PB VISION

El divendres 30 de març va tenir lloc el Festival de cançons en anglès anomenat “PB Vision” amb gran èxit de públic en general i gran satisfacció per part dels alumnes i mestres.

Volem agrair la participació dels familiars dels alumnes i els ànims que ens vau expressar contínuament. També volem donar les gràcies a tots aquells que ens van ajudar a que la posada en escena fos possible: els mestres, el Javi –conserge- i la Puri –administrativa.
I especialment volem expressar el nostre agraïment al Pep Martínez qui, un cop més ens ha donat un cop de mà a l’hora de gravar i editar un vídeo d’aquesta actuació com ja ha anat fent en les anteriors representacions de Pastorets (de 6è) i de St. Jordi (P5).

Perquè continuem gaudint una mica més del record d’aquesta tarda aquí teniu un recull de fotos de l’actuació de tots els nivells i tots els cicles.

Moltes gràcies!

L’equip directiu