OBSERVEM I DIBUIXEM CASES

Els nens i les nenes de P-4 hem sortit de l´escola a veure cases. Des de dalt la muntanya del Puigberenguer hem vist un pilot d´edificis, ens hem fixat en com eren, algú ha dit que semblaven “capses enganxades”.

Hem pogut observar bé les teulades, les xemeneies, les antenes i altres detalls. Quan hem anat baixant, ens han quedat més a prop els edificis i ens hem fixat en les finestres i els balcons, si estaven obertes o tancades les persianes, algunes cases tenien moltes finestres i d´altres més poques.També ens han cridat l´atenció les portes d’entrada de diferents mides, per a persones, per a cotxes.

Quan hem arribat al carrer de l´escola hem mirat la placa amb el nom del carrer i hem intentat llegir què hi deia, també hem pogut observar que les cases tenien un número diferent cada una.

Després de tot aquest treball d´observació, hem anat cap a l´escola i cadascú ha intentat dibuixar un carrer. Finalment, amb aquarel·les, hem pintat el dibuix fent servir lliurement els colors que més ens han agradat i …
Mireu quines obres d´art ens han sortit!!!