DÍPTIC INFORMATIU PERQUÈ LES FAMÍLIES PARTICIPIN A L’ESCOLA

El paper de les famílies és molt important i està reconegut en el sistema educatiu català, però molts pares i mares, especialment els nouvinguts que són d’origen estranger, no en són coneixedors d’aquesta realitat.

Per aquesta raó, la FaPaC ha elaborat un díptic informatiudirigit especialment a aquestes famílies per donar-les a conèixer com poden participar en el centre educatiu on estudien els seus fills i filles, ja que quan s’impliquen i participen en la vida escolar augmenta l’èxit escolar dels alumnes.

El díptic explica amb detall com les famílies nouvingudes poden formar part de l’AMPA, ja queés un espai d’acollida perquè en molts casos és la seva primera porta d’entrada i contacte amb el centre educatiu. A més, esdevé un espai de formació i una oportunitat per mantenir contacte amb d’altres pares.

El material forma part del projecte Tothom a l’AMPA i ha estat elaborat en diferents llengües per tal que pugui ser entès per la majoria de famílies immigrants.

• Descarregueu-vos els DÍPTICS INFORMATIUS EN DIFERENTS IDIOMES:

CASTELLÀ / CATALÀ / ANGLÈS / FRANCÈS / URDÚ / ÀRAB / XINÈS