Una de les cançons que hem treballat aquest trimestre amb els nens i nenes de tercer és “Quan seré gran”, voleu escoltar-nos?
APRENEM A JUGAR A ESCACS
07/12/16El passat mes de novembre, les classes de quart hem fet un taller d’escacs. La Bety, qui ens n’ha ensenyat, ens explicava les normes i estratègies d’allò més bé i n’hem après força!
L’últim dia, per acabar les classes, vam fer un torneig tots els quarts junts. Ens ho vam passar molt bé, perquè aquest joc ens ha agradat moltíssim!
VISITA AL MUSEU VALENTÍ MASACHS
30/11/16Els alumnes de 6èA i 6èB vam visitar el Museu V. Masachs els dies 29 i 30 de novembre.
L’objectiu era aprofundir en el coneixement de minerals i roques estudiades a Naturals i també de fòssils, sobretot de l´ullal de Mamut trobat a la gravera del Puigberenguer.
Al mateix temps que plantejar i fer reflexionar sobre tres preguntes molt ben argumentades amb els minerals i les utilitats corresponents a elles. Les preguntes van ser: “Un nen miner és un nen?”, “Comerç just amb la Xina?” i “Minerals a preu de sang?”
SORTIDA AL MONTCAU
23/11/16El passat divendres 11 de novembre, els nens i nenes de quart vam anar d’excursió a pujar el Montcau i també vam visitar la Cova d’en Simanya i un parell d’avencs. Ens va agradar moltíssim el paisatge que vam contemplar des de dalt del tossal. Va ser molt divertit pujar l’últim tros a quatre grapes i a l’hora de baixar a alguns ens feia una mica de vèrtic! Ens vam divertir molt. Recomanem aquesta sortida a tothom!
A P3 DESCOBRIM COLORS!
18/11/16Als nens i nenes de P3 ens encanta pintar, i més amb pintura!
Aquesta vegada ho hem fet amb els colors dels personatges que donen nom a les nostres classes: els Olaf hem pintat volves de neu amb el color blanc i els Peppa Pig hem descobert com, barrejant blanc i vermell, surt rosa.
Ens ha agradat molt l’experiència, per això us deixem una mostra de fotografies i així ens acompanyeu en les nostres descobertes!
ELS NENS I NENES DE QUART ANEM AL CONGOST
10/11/16Fa uns dies els nens i nenes de quart vam anar al congost. Allà vam fer activitats molt divertides com l’atletisme, el llançament de pes, salt de llargada, vòrtex o llançament de javelina. També vam entrar a l’ Egiba i dins vam fer gimnàstica esportiva. Algunes activitats de les que vam fer són: salt mortal, barra d’equilibris, paral.leles, cavall…Ens van agradar molt i tenim moltes de ganes de tornar-hi!
REUNIÓ DE DELEGATS
09/11/161ª REUNIÓ DE DELEGATS dimecres 26 d’octubre
El passat 26 d’octubre vàrem fer la 1ª reunió de delegats del curs 2016/17.
Aquest any com a novetat hem convidat a dos representants dels cursos de primer ( Fisayo/Nil i Clàudia/Bernat ) i segon ( Aniol/Abril i Paula/Èrika). Han estat molt contents i ens han aportat moltes coses.
Els delegats d’aquest curs són els següents:
3r A MARTINA MARTÍNEZ MANZANO I ROGER ARISA BASORA
3r B EUDALD TEIXIDOR CASTELLANO I LAIA MOMOTIUK BARRABÉS
4t A MARIA MANZANO TÀPIA I ANIOL CASTANY PERARNAU
4t B EMMA VILALTA LEE I YASMINE KASSAS LAGRINE
4t C LLUC CUNYAT CAPDEVILA I LAIA MARTÍNEZ ALBEROLA
5è A JANA ARISA BASORA I GUILLEM MOLTÓ VIDAL
5è B MARTÍ RUSIÑOL GÁLVEZ I JANA MARTÍNEZ MONTRAVETA
6è A GINA GÓMEZ CORNET I ÓSCAR MONTOYA GARCÍA
6è B MIQUEL MONEDERO GUERRERO I ANNA CASELLAS NOTARIO
A continuació, si cliqueu aquesta imatge, podeu veure una mostra de fotografies on us presentem als nostres delegats.
CASTANYADA AL GRAUET DE FALS
02/11/16El passat divendres 28 d’octubre el Cicle Mitjà vam celebrar la Castanyada al Grauet de Fals. Els nens i nens van fer composicions amb elements de la natura. Aquí en teniu els noms i els artistes :
Composicions de tercer:
- CABANA MISTERIOSAMENT MISTERIOSA: Marc Aragón, Sergi Montoya, Eudald Teixidor, Rayan Benacer i Pau Gomis.
- EL FUTBOLISTA: Said Siki, Adrià Padilla, Ayman El Klai, Sergi Peña i Aleix Cucurella
- LA FOGUERA: Juan Ortiz, Paula Vasconcelos, Lila Cots, Brianna Rodriguez, Nadir Chliouet i Alba Güell
- Victor Cobaleda, Biel Riba, Pere Borrós, Efrem Thomas i Souhaib Dahmani
- LA TORRE EIFFEL: Mea Phoshkverashvili, Jordi Rochés, Berta Torruella, Júlia Cayuela, Estrella Torres i Aya Haddouri
- P DE PUIGBERENGUER: Joana Casal, Ada Soler, Tanit Gustems, Laia Momotiuk i Paula Porcel
- QUADRE DE TARDOR: Berta Nuñez, Leire Cotillas, Tona Mora, Martina Martínez i Maria Peralta
- RAMGLL: Roger Arisa, Martí Bataller, Lluc Santandreu i Roger Güell
- RELLOTGE DE TARDOR: Cristina Basullas, Lucia Recuenco, Martina Alapont, Núria Massanés, Laia Viñas i Ariadna Pozo
Composicions de quart:
TUMAMA : Marc, Claudia, Dinara, Ilias, Abril, Javi, Odín, Sergi, Maria Boné, Biel.
L’ESPANTAOCELLS : Favour, Laia M.,Mireia
LA FOGUERA : Pau J, Iker, Raghd, Berta, Sharai.
EL POBLE: Zacaries, Joan, Fadwa, Lidia, Fàtima, Gael, Joan, Oriol.
El PARC DE L’AGULLA : Gael, Fadwa, Fàtima, Zacaria, Oriol, Joan, Lidia, Anas.
ELS BOLETS : Anas, Iker, Oriol, Pau, Aniol, Joan.
EL POU DE LA GALLINA: Josep, Nikole, Maria, Candela, Pau, Aniol, Max
LA MINI CIUTAT: Clara, Yasmine, Íngrid, Jana, Ramon, Ibtihal, Martí Bertran, Emma
TOTS UNITS: Iker, Oriol, Roger, Martí Argelaguer, Bru, Salim, Marwan
EL RIU DELS CINC: Elsa, Mireia, Laia, Griselda, Houssam.
EL ZOO DEL GRAUET: Pau Riera, Daniel, Àlex, maria, Esteven, Pau Cardona
ELS CONSTRUCTORS: Aniol, Jaume, Oriol, Nil, Bernat, Tomeu, Roc, Tiziano, Àlex
MISTER JAKPOT: Pau G, Sergi, Marc
MINI MARATÓ RCP
24/10/16El dilluns 24 vam assistir a la Mini Marató RCP que s’organitzava a la FUB. Ens van ensenyar què passa quan una persona té una parada cardíaca, què són els desfibril·ladors i com s’utilitzen. Va ser molt instructiu perquè vam poder practicar tots els passos a seguir per a reanimar una persona, mitjançant un maniquí. En acabat, vam anar a veure una ambulància per dintre.
Va ser una activitat molt pedagògica i interessant per a tothom.















