REPRESENTACIONS DE SANT JORDI A CICLE SUPERIOR

Amb motiu de la festivitat de Sant Jordi, els alumnes de Cicle Superior van celebrar la Diada amb la interpretació de les Aventures del Capità Fonoll (5è) i cinc adaptacions de contes de Roald Dahl, traduïts per Miquel Desclot (6è).

SORTIDA A LA SEU DE MANRESA

No s'ha pogut carregar l'àlbum. S'ha esgotat el temps d'espera. Proveu a carregar la pàgina de nou.

El dilluns 11 d’abril els nens i nenes de tercer vàrem anar a visitar la Seu, com a activitat  dins el projecte de “Manresa”.  La vàrem visitar per dins i per fora i també en vàrem fer un dibuix. En la visita ens va acompanyar en Joan Maria Serra, qui ens va fer la visita de l’exterior, explicant-nos les característiques principals de l’edifici i també de l’època en que es va construir. Vam aprendre moltes coses!

 

A TERCER BALLEM “EL BALLET DEL ROTLLETÓ”

Durant el mes de març vam estar treballant, amb les tres classes de tercer, “El ballet del rotlletó”. Aquesta és una dansa que antigament es ballava per carnestoltes però també en altres èpoques de l’any.

Un d’aquests moments solia ser quan després d’haver segat, collit el blat i haver-ne obtingut la farina nova feien la primera cuita del pa.

Nosaltres ens ho hem passat prou bé aprenent-la!

 

AUDICIONS

Aquesta setmana podem escoltar “La llum que portes dins”, cançó que forma part del proper àlbum de “Gossos” que està previst que surti el mes de setembre.