AUDICIONS A LES AULES

Darrerament a les classes de tercer hem treballat en Pau Casals i hem aprofitat per conèixer l’instrument que ell tocava: el violoncel.

La Mariona i l’Ona ens l’han portat a la classe, hem vist les seves parts, hem sentit com sona i fins i tot l’hem pogut provar.

ttps://youtu.be/vQ6mq1PHqxI

Desfibril·lador

Ja està instal·lat el nou desfibril·lador del Puigberenguer. Està ubicat en una vitrina al porxo de l’escola.

desfibrilador

En cas de necessitar-lo, cal treure’l de la vitrina per a porta-lo al lloc de l’emergència i trucar al 112 i seguir les indicacions telefòniques.

Si qui obre la vitrina, no disposa en aquell moment de telèfon, podrà parlar mitjançant la mateixa vitrina, ja que aquesta disposa d’un altaveu i un micròfon que fan les funcions de telèfon per poder aclarir al 112 on és l’emergència (per exemple, al primer pis aula 1.2).

A l’obrir-se la vitrina, automàticament es rep un avís a la central d’emergències, amb les coordenades del desfibril·lador, i s’activen els recursos necessaris per arribar al lloc el més aviat possible.

Save

Save

Save

Save

Save

JORNADA DE PORTES OBERTES

Dissabte 18 de març, en horari de 10 a 13h, el Puigberenguer obre les seves portes amb molta il·lusió per compartir amb tots vosaltres el nostre projecte educatiu.

Us hi esperem!!!!

 

FESTA DE L’ENTORN 2017

Dissabte 18 de març el tornarem a destinar a millorar l’entorn de l’escola dels nostres fills

L’horari previst és:

09:30 Obertura dels cadenats de les portes d’accés.
09:45 Esmorzar per agafar forces.
10:00 Començarem la feina. Es podrà triar entre:     

  1. Neteja d’embornals al pati del parvulari.
  2. Repintar els jocs i línies pista de futbol i bàsquet.
  3. Reparació de les taules-berenador.
  4. Pintar tanca metal·lica de la zona dels berenadors.
  5. Envernissar tanques i bancs.
  6. Preparació del sofregit per la fideuà del dinar.

Com sempre, qui disposi de pics, pales i carretons, aniria bé que ho porti.

13:30 Rentar-se les mans i sessió de massatges (només a la ronyonada)
14:00 I qui vulgui…FIDEUÀ!!!!!.  Cal portar-se els plats, coberts, gots i tovallons.

Preu del tiquet de dinar: 5€ pels adults i 3€ pels nens

És imprescindible apuntar-se prèviament, abans de dijous 16 de març, mitjançant el formulari del web o lliurant a la bústia de l’AMPA el resguard que es repartirà a les famílies que no tinguin e-mail.

Esperem ser una bona colla per treballar i fer gresca !!!!

 

Gràcies a tothom que ha vingut a donar un cop de mà !!!!

TORNEIG ESCACS

Aprofitem aquest espai per felicitar als participants de la nostra escola als Jocs escolars esportius en la Fase Comarcal d’ESCACS!!! (Clicant a la fotografia, accedireu a una mostra d’imatges)

Prèvies Campionats d’Edats 2017 – Comarques d’Anoia, Bages i Berguedà- Sots 10

Joan Pérez

Oriol Renalias

Pau Jiménez

Pau Riera

Emma Hernández

Laia Jiménez

Bernat Pérez

20170121_162722

SORTIDA A CAN FONT

sortida-can-font-038

Del 23 al 27 de gener, els alumnes de 4rt vàrem anar a Can Font a realitzar uns tallers entorn de l’aigua. Allà vam aprendre moltes coses noves com les característiques del curs del riu. També vam fer un experiment que consistia en potabilitzar aigua  i per acabar un exercici per identificar diferents sons que pot produir l’aigua en situacions de la vida quotidiana. Va ser molt divertit i sobretot molt interessant!

Esquiada 2017

Després de dos anys de no poder anar a esquiar, el 2017 ho hem aconseguit.

Hem anat a esquiar al Port del Compte, ha fet un dia magnífic i hem gaudit de la neu que ha caigut durant la setmana.

Tot seguit podeu veure unes fotos:

TALLER DE CINEMA

En motiu del projecte de Cinema que estem realitzant els nens i nenes de quart, el passat dimecres 18 de gener  ens va visitar l’Antonio Barrero (director del FIC-CAT, Festival internacional de cinema en català). Amb ell vam aprendre diferents aspectes a tenir en compte per tal de realitzar un curtmetratge, com l’angulació dels plans, la cronologia, els moviments de la càmera, la música…En aquestes fotos podeu veure un moment del taller.taller-de-cinema-032

 

BENVINGUDA AMB NADALES EN ANGLÈS

Aquests dies últims dies de trimestre, els alumnes dels diferents cursos de primària ens han rebut a l’entrada de l’escola cantant Nadales en anglès. Tots ho han fet molt bé! Felicitats a les mestres d’anglès!!!

Aquí us deixem una petita mostra representativa de les diferents nadales, en fotografies i un video. Per veure-ho, heu de clicar damunt les imatges.

MERRY CHRISTMAS!!!

20161219_090210-copia

PREPAREM L’AMIC INVISIBLE A CICLE SUPERIOR

Aquests darrers dies, les sessions de plàstica les hem dedicat a preparar els regals de l’amic invisible. A cinquè hem fet unes llibretes amb motius nadalencs i a sisè, uns mussols amb pinyes i feltre.

“Qui serà ? Qui m’ho farà ?” Dijous 22 ho sabrem!!

20161213_1049271 20161213_1050321

 

img-20161214-wa00021 img-20161214-wa00011