Resum assemblea general de l’AMPA curs 2017-2018

El dia 30 de setembre es va realitzar l’assemblea general de l’AMPA del curs 2017-2018.

A continuació es resumeix l’assemblea general:

  • Es va aprovar l’acta de l’assemblea general del curs 2016-2017.
  • Es van aprovar els comptes del curs 2016-2017: els ingressos procedeixen de les quotes de les famílies, de les aportacions que fan voluntàriament al fons solidari, de les festes i de les activitats que organitza l’AMPA (servei despertador, extraescolars i casals).
    • El resultat del és de 7.125,92 € de pèrdues per les inversions extraordinàries fetes: auxiliar de conversa, un ordenador portàtil, el desfibril·lador i la col·laboració en les obres del menjador dels petits. Les activitats extraescolars van donar un resultat de beneficis.
    • Els diners recollits pel fons solidari és de 1.920,00 €.
    • Un 95% de les famílies de l’escola van pagar les quotes de l’AMPA.
  • A part, i no inclòs en el pressupost, s’han aconseguit algunes millores per l’escola: nova barana a l’escala d’accés pel carrer Núria, la reparació de la paret del gimnàs, la millora de la corba d’accés a l’aparcament (Ajuntament de Manresa) i l’arranjament de la pista de bàsquet (Departament d’Ensenyament de la Generalitat).
  • S’aprova la composició de la nova junta:
Presidenta Juani Benito
Secretària Dolors Gabarró
Tresoreria Cristina Bover i Jaume Claret
Vocals Junta Permanent Roger Camprubí

Ferran Martínez

Xevi Santandreu

  • Pressupost del curs 2017-2018:
    • Manteniment de beneficis de les extraescolars: 14.000,00 €.
    • Inversions previstes a l’escola: sala de psicomotricitat, instal·lar un nou terra a l’edifici d’educació infantil, començar la reforma del pati, millorar la sala d’educació especial, comprar tablets i adquirir un equip de so i sonorització per l’escola.
    • Manteniment de la quota anual de 25 € per família.
  • Es van comentar els suggeriments rebuts per part dels pares i mares.
  • S’informa que un grup de pares juga a futbol el dimecres a l’escola. Tothom és convidat a participar-hi.
  • Es recorda que a l’aparcament de terra cal circular com si es tractés d’una rotonda: entrada per la dreta i sortida per l’esquerra.

Si voleu més detall conulteu l’Acta assemblea general Puigberenguer_curs 2017-2018

ESCRIT D’ADHESIÓ DE LES ESCOLES PÚBLIQUES DE MANRESA

Les direccions de la xarxa d’escoles públiques de Manresa, XEPManresa, subscrivim en la seva totalitat el manifest emès per EN21, independentment de la pertinença o no a aquest projecte.

Tots eduquem en els valors democràtics de la nostra societat que significa per davant de tot el respecte a l’altre en la pròpia identitat.

Conceptes com expressió, escolta, reconeixement, confiança, diàleg són indispensables per una convivència pacífica en un context de ciutadania lliure.

INAUGURACIÓ DEL CURS

Famílies,

Com ja sabeu ahir a la tarda vam inaugurar el nou curs. Enguany el tema de l’escola són els esports, dins dels 18è Jocs del Mediterrani. Els encarregats de preparar i conduir l’acte varen ser els alumnes de quart.  Ells ens varen preparar unes endevinalles relacionades amb els esports, que molt ben caracteritzats ens varen representar.  Al final per tancar la inauguració vam ballar tots junts la cançó  “M’agrada l’esport” i vam berenar coca i xocolata.

Us deixem una mostra fotogràfica que podeu veure clicant sobre aquesta imatge:

 

BON INICI DE CURS!!!

Hola nens i nenes de Puigberenguer!!! Ja teniu a punt les motxilles…??? Esperem que sí!

Tot l’equip de mestres estem preparant les aules per la vostra arribada. Aprofitem des d’aquest espai per desitjar-vos a tots un bon inici de curs! Però ja sabeu que ben aviat celebrarem aquest inici de curs plegats!

RACONS A LA FRESCA

Els alumnes de P3 hem acabat les últimes sessions de racons canviant les propostes i fent-ne de més refrescants!

Hem sortit als patis petits i amb l’aigua com a protagonista en tots els racons, hem pogut experimentar tot fent bombolles de sabó amb diferents objectes, hem banyat nines i hem rentat i estès la seva roba, hem provat de fer boletes amb materials que no siguin sorra i aigua i hem inventat propostes a partir de diversos estris (recipients, xeringues, tubs, ampolles…) jugant amb l’aigua.

En aquest video podreu veure que bé ens ho vam passar aprenent i compartint!

I… MÉS ANIMALS!!!!

Els infants de P3 seguim ben encuriosits pels animals!

Aquesta vegada ens ha visitat la Nellie, una tortuga molt eixerida tot i tenir 70 anys!

En aquesta ocasió ha estat la iaia Mari Carme del Quim qui ha apropat la seva mascota a les nostres aules. Hem vist com menjava, caminava, tocat la closca, les potes… és ben diferent dels animals que hem vist fins ara!

Moltes gràcies per venir Nellie, ens ha agradat molt saludar-te!

Clicant la fotografia, podreu veure que bé ho vam passar!

 

DSCN9694

TARDA DE CINEMA

Al llarg d’aquest curs, els alumnes de 4rt han realitzat un projecte sobre el cinema, que ha finalitzat amb la realització de 15 curtmetratges. Els arguments d’aquests treballs han estat tots de temàtica social: els refugiats, l’explotació infantil, la pobresa energètica, el canvi climàtic i desastres naturals.

Divendres passat vàrem convidar els pares a una tarda de cinema per veure’ls tots junts.

Aprofitem l’avinentesa per agraïr a la Laura Torrescasana (mestra de pràctiques) que hagi conduit aquest treball amb tanta dedicació i creativitat.

A continuació podreu veure algunes fotos de la festa i dels artistes amb les seves famílies.

DSCN1453

UNA VISITA MOLT ESPECIAL!

Els alumnes de P3, després de la nostra visita a la granja, estem encuriosits pel món animal.

Aquest divendres, gràcies a la generositat de l’Alba i el Juan Antonio, hem tingut l’oportunitat de conèixer al Joey i al Tor, una àliga mexicana i un mussol africà. Els hem vist d’aprop, els hem tocat, hem observat semblances i diferències, com menjaven, com desplegaven les ales per volar… Ens ha agradat molt aquesta visita, i des d’aquí aprofitem per donar les gràcies per aquesta matinal, que ha estat un veritable regal!

A continuació, si cliqueu en la fotografia, podeu veure alguns moments d’aquesta bonica experiència:

 

SANT JORDI AL CICLE MITJÀ

Enguany, en motiu de la diada de St Jordi, els alumnes de CM vàrem escriure diversos contes. Aquests els vàrem llegir a la biblioteca de l’escola, per tal de compartir-los amb la resta de companys del cicle. Aquí en podeu veure una mostra.

 

tercer

SORTIDA A LA SÈQUIA

El passat 31 de març, els nens i nenes de quart vàrem fer la Sèquia des de Sallent. Va ser un camí llarg però molt agradable. Pel camí vam veure cabanyes de pedra seca, ponts de pedra, de maó, ànecs, ocells….fins i tots uns senglars!  Però  sobretot  vam conèixer aquesta obra d’enginyeria tant important per tots nosaltres!

sèquia (12)