#JOEMQUEDOACASA: “SOPA AMB TROSSETS DE PA” – PERCUSSIÓ CORPORAL

Una de les activitats proposades en les darreres setmanes als alumnes de 5è al Classroom, va ser preparar i gravar-se fent la percussió corporal de la cançó “Sopa amb trossets de pa” d’Anna Roig i coreografia de Santi Serratosa.

La majoria d’alumnes van respondre amb entusiasme a la proposta, tot i que a alguns potser els fes més vergonya gravar-se i varen escollir no aparèixer en el muntatge. És per això que, respectant les motivacions de cadascú i després d’un laboriós treball d’edició de vídeo, aquí teniu el resultat de tot plegat.

Gràcies a la màgia de la música, cadascú des de casa, aparentment lluny, però amb un mateix objectiu, el de fer música i posar el seu granet de sorra en aquest treball. Desitgem que us agradi.