#JOEMQUEDOACASA: RECOMANACIONS DE GRUPS MUSICALS CATALANS

Una de les activitats proposades al classroom i drive de Cicle Superior de les darreres setmanes ha estat fer un treball de descoberta sobre GRUPS DE MÚSICA CATALANS i/o alguns CANTAUTORS.

Com a resultat final, hem pogut elaborar el Padlet “QUINA CANÇÓ ENS RECOMANES?” on trobem una selecció de les cançons que han escollit els nois i noies, de quin grup són i perquè han triat aquestes i no, unes altres.

Segur que moltes les coneixien, però probablement, també els haurà ajudar a descobrir algun grup i cançó que abans no havien escoltat.

I ara, si cliqueu al Padlet, podreu gaudir de la música que tan sovint ens ha acompanyat durant aquest temps de confinament. Quina és la vostra cançó?