#JOEMQUEDOACASA: CONCURS DE L’ONCE

Els nens i nenes de 5è vam participar en una activitat de la ONCE que consistia en crear una bandera de la inclusió i un àudio que la descrivís.

La idea que havia de recollir és que “TOTHOM POT”… Siguem com siguem, tots podem fer el que ens proposem.

Vam estar setmanes parlant a tutoria de què era la INCLUSIÓ. Vam veure també la pel·lícula de Campeones i vam llegir el llibre “Por 4 esquinitas de nada”.

Per haver participat ens van donar uns braçalets de la inclusió. Ens van quedar unes banderes molt boniques! Aquí us deixem les dues banderes dissenyades.

En aquests dies de confinament ens han donat una bona notícia… El treball de la Classe de la Helen Keller ha estat premiat en la fase provincial i autonòmica!

Des de la pàgina web de l’escola, volem felicitar als alumnes de 5è per la seva sensibilitat i expressar-la de forma tan especial! Enhorabona per participar i pel premi aconseguit!

Si entreu a la pàgina del concurs podeu trobar més informació!