Comissió feminista

La comissió feminista del Pins del Vallès, va nèixer al 2019 amb la intenció de promoure una educació lliure de discriminació per raó de gènere, la igualtat d’oportunitats i el respecte a la diversitat sexual i a l’expressió de gènere.

Com a comissió formem part del paraigües d’Escoles Coeducatives, que aglutina totes les comissions de gènere de les escoles públiques de Sant Cugat, i des de la que s’organitzen xerrades al llarg del curs, així com la Festa de Diversitat Familiar (FDF).

La FDF és una celebració destinada a reconèixer els diferents models familiars, més enllà de la família tradicional nuclear, que vol situar el seu centre en la cura i en l’amor entre les persones que la formen, comparteixin sostre o no.

El dia de la dona científica, l’11F, el 8M, potenciar el llenguatge inclusiu per transformar el món… són d’altres temes en els que volem centrar la nostra mirada, perquè els nens i les nenes d’avui esdevinguin persones adultes que visquin en igualtat, lluny de la violència masclista i lliures d’esterotips sexistes.

Hem realitzat una enquesta sobre càrrega mental 2023.