GT Festes

La celebració de festes tradicionals a l’escola permet a nenes i nens  conèixer i viure la cultura del nostre país. Al mateix temps, són una bona oportunitat per reforçar la cohesió de la comunitat educativa, obrir l’escola a les famílies, crear un bon ambient i participar conjuntament en la vida cultural i tradicional del poble.

Com a famílies, podem col·laborar amb l’escola en l’organització d’aquests moments amb activitats puntuals, ja siguin tancades a l’alumnat o amb la participació de les famílies.

Pel que fa a  les  festes que contribueixen a crear i enfortir els vincles entre les famílies de l’escola, el Grup de treball de Festes organitza i hi dóna suport organitza i dóna suport a diferents activitats i festes de l’escola: BricoPINS, Carnaval, Festa Gegantera, Festa de l’estiu o el Mercat de segona mà (Wallapins).