Comissió Colla Gegantera

Un grup de famílies des del curs 2017-2018 vam iniciar la Colla gegantera del Pins.

El nostre objectiu és mantenir al dia els gegants i fer-los partícips de les festes internes de l’escola així com participar en les cercaviles que ens convidin, com la cercavila d’escoles que organitzen els Geganters de Sant Cugat cada dos anys.

Actualment a l’escola hi tenim les figures següents:

• Els gegants Lluc i Pepa, que es va crear com a capgrossos l’any 2005, però que actualment s’han transformat com a gegants des del 2019 i 2018 respectivament
  • Els gegantons Àliga del Bec Groc i en Drac Pinxo, que es van crear com a projecte educatiu durant el curs de P5 l’any 2014
  • Els capgrossos Roc i la nana Júlia (l’única nana de Sant Cugat!), que es van fer també com a projecte educatiu de P5 l’any 2015
  • El capgròs Pinya és el més jove de tots, va ser creat el 2018 per una mare de l’escola

I esperem ser-ne més ben aviat!

El nostre desig és aconseguir la màxima participació de tota l’escola en les sortides que fem. Per això us animem a que us apunteu a la colla o a participar a les trobades!

Ja ho sabeu, animeu-vos a participar i apunteu-vos-hi enviant un correu a afa@pinsdelvalles.cat.

Recull de sortides