Comissió BricoPINS

Cada any, quan s’apropa la primavera, fem la BricoPINS.

La propera BricoPINS està prevista per la primavera de 2025 ! Anima’t a participar ja que necessitarem reforços !

Posem l’escola encara més maca i tothom hi col·labora: pares, mares, mestres, canalla… totes les mans són benvingudes per pintar, decorar, muntar mobles…

L’AFA i l’Equip docent de l’escola determinem les activitats que cal realitzar durant la jornada, orientades a la millora i conservació de les instal·lacions de l’escola. D’aquesta manera, organitzem les tasques per cicles i repartim les feines per espais segons la quantitat de participants.

La jornada s’inicia amb un bon cafetó i finalitza amb un aperitiu per a tothom. Nenes i nens poden saltar-se algunes normes, per un dia, i poden patinar i anar amb bici per l’escola. És una festa oberta i una bona oportunitat per fomentar la convivència i la relació entre les famílies i l’escola.

Així doncs, aquesta festa permet conservar i arreglar mobiliari que es fa malbé per l’ús. També és una bona ocasió per sensibilitzar a tothom de la importància de tenir cura dels elements i espais compartits.

Properament presentarem la BricoPATIS!

Tenim un nou projecte per a una gran jornada.

Serà una proposta continuada en el temps que permetrà reformar els patis de la nostra escola aprofitant l’entorn privilegiat del qual gaudim.