Comissió Carnaval

Festa de recent creació a l’escola.

És la festa de la disbauxa i la diversió. L’objectiu principal és passar-s’ho molt bé i aconseguir la màxima implicació de tota la comunitat del PINS per representar la nostra escola a la rua de Carnaval de Sant Cugat.

Des de l’AFA fem propostes de diverses temàtiques de disfresses i després, entre totes les famílies, n’escollim una i en prepararem les disfresses per sortir en comparsa

• L’any 2024 Sant Cugat vam animar la pluja amb el TRONAPINS, aquí podeu accedir a la noticia relacionada.

• L’any 2020 Sant Cugat es va inundar de PINSgüins i PINSgüines, aquí podeu accedir a la noticia relacionada.

• L’any 2019 les KK MOSQUES DEL PINS vam guanyar el Carnaval! , aquí podeu accedir a la noticia relacionada.

• I l’any 2018 vam inaugurar un gran circ: CIRCUS PINS amb Menció Especial al Concurs de Comparses. Voleu entrar a visitar-lo?

Us hi esperem l’any vinent!