Activitat d’Atletisme, vine a provar!

Benvolgudes famílies,

L’activitat d’atletisme de 3r a 6è la fem els dimarts de 16:30 a 18h a l’escola. Aquesta activitat es complementa  amb una competició que es divideix en diferents blocs:

• Cros: Participació en els diferents crossos comarcals (de novembre a gener): Sant Cugat, Terrassa, Castellbisbal i Rubí.
    • Lliga d’Atletisme Escolar: La Lliga consta de 4 jornades (de desembre a maig) en la que es participa en equips de 3 a 6 atletes.
    • Campionat local “Jugant a l’atletisme”: Competició per escoles que es participa per equips de 5 atletes; en el qual s’han de realitzar unes proves individuals i d’altres en format de relleus. Consta d’una sola jornada.
    • Proves de la Federació Catalana d’Atletisme. També hi ha la possibilitat de participar a les proves de pista a l’aire lliure (velocitat, salts, llançaments i relleus) que coordina directament el Club Muntanyenc Sant Cugat.

Encara hi tenim places disponibles, vine a participar-hi!

Maria Beà

Coordinadora d’extraescolars