Moments Màgics a Aiguafreda: Les Colònies Temàtiques de Circ de l’Escola Montserrat

L’esperada sortida de colònies de tota l’escola s’ha convertit en una experiència inoblidable a Aiguafreda, concretament a la Casa La Llobeta d’Eix Estels. Aquest any, els alumnes de l’Escola Montserrat han tingut l’oportunitat d’endinsar-se en el meravellós món del circ, que ha estat la temàtica central del curs. Els nens i les nenes de totes les edats van viure moments màgics i aprenentatge emocionant en aquest entorn idíl·lic.

Les activitats relacionades amb el circ van ser l’enfocament principal d’aquesta sortida, i l’alumnat va poder explorar diverses disciplines artístiques com el trapezi, els malabars i fins i tot van actuar com autèntics pallassos. Aquesta immersió en el món del circ va ser una oportunitat única per descobrir i desenvolupar nous talents i habilitats, i els estudiants van respondre amb entusiasme.

Un dels moments àlgids de les colònies va ser l’espectacle que es va realitzar dins d’una carpa de circ. L’alumnat va poder admirar l’habilitat i la destresa dels artistes, i alguns fins i tot van tenir l’ocasió de participar en el show. Va ser un record que durarà tota la vida.

No obstant això, aquesta sortida no només va ser sobre activitats i espectacles. Va ser una oportunitat perquè els nens i les nenes creessin vincles més forts amb els seus companys, gaudissin de l’entorn natural d’Aiguafreda i compartissin temps de qualitat amb els seus amics. A través del joc i la convivència, van forjar relacions que perduraran més enllà d’aquesta experiència.

Volem agrair al professorat i a la resta de personal que van fer possible aquesta sortida, així com a tots els alumnes que van demostrar una gran actitud, curiositat i ganes d’aprendre durant aquesta aventura circense. Les colònies a Aiguafreda van ser un èxit rotund i un record que tots guardarem amb estima. Ben segur que aquesta experiència enriquidora influirà en el creixement i l’aprenentatge dels nens i les nenes que van assistir a l’estada.

Recupera les imatges clicant aquí.