FESTA FINAL DE CURS

ELS CLOWNTÍFICS A LA NOSTRA ESCOLA

Aquest any abans d’acabar el curs, hem pogut gaudir d’un divertit espectacle de ciència “explosiva” a la nostra escola.

Ens ho hem passat estupendament bé, hem rigut, i hem après coses noves amb els sorprenents experiments que ens han presentat els Clowntífics.

Aquí teniu unes quantes fotos de la màgica representació!!!!

I també, com cada curs, hem fet una festa per acomiadar-nos dels nostres companys i desitjar-nos bones vacances d’estiu. Cada grup d’alumnes ens han fet un fantàstic ball amb una coreografia inventades per ells.

Els alumnes de 6è i 2n (padrins i fillols) s’han intercanviat uns regalets que ells mateixos han elaborat i s’han acomiadat després de dos cursos compartint hores de lectura.

I per últim tota l’escola hem acomiadat als nostres estimats alumnes de 6è cantant una cançó tots junts: “L’hora dels adéus”. En acabar la cançó les emocions han sortir i mireu com s’estimen!!!!!