SORTIDES I COLÒNIES

Al Projecte Educatiu del Centre (PEC) i al Pla Anual (PA) es contempla un pla de sortides de caire pedagògic que considerem necessàries per a la formació dels nens i les nenes. Si per qualsevol motiu un nen o una nena  no pot participar en alguna de les activitats organitzades, l’escola li oferirà un servei alternatiu al centre.

Aquest curs les colònies es faran els dies 14 i 15 d’octubre de 2021 a la casa de colònies “Can Pere” a Sant Pere de Ribes per als alumnes de P4 a 6è.

També es fa una sortida conjunta de tota l’escola on els alumnes realitzen activitats adaptades als diferents nivells.

Objectius:

• Afavorir l’autonomia del nen/a fora de l’àmbit escolar i familiar.
  • Desenvolupar els hàbits personals (higiene, menjar, vestir-se, ordre, etc.) i els col·lectius.
  • Aprendre a compartir i a assumir responsabilitats dins del seu grup i gaudir de les experiències que això comporta.
  • Aprendre a conviure amb els companys, companyes, mestres i monitors en situacions diferents a les quotidianes.
  • Oferir els nens i les nenes noves possibilitats per a desenvolupar-les en el seu temps lliure.
  • Afavorir el contacte amb la natura fomentant la seva sensibilitat i respecte.
  • Conèixer i contactar amb els elements de la natura, especialment del mar, mitjançant el joc i potenciant les possibilitats del seu cos.
  • Desenvolupar el coneixement de les diferents àrees aprofitant els elements de la natura (platja, mar…).