L’ESCOLA MONTSERRAT SELECCIONADA PEL ‘PREMI ENSENYAMENT FUNDACIÓ CERCLE D’ECONOMIA 2019’

Durant aquests dies l’escola Montserrat ha rebut una gran noticia: ha estat seleccionada per la Fundació Cercle d’Economia per a optar al PREMI ENSENYAMENT 2019.

El jurat ha decidit, entre 30 projectes presentats, que la nostra escola, juntament amb altres tres centres educatius més, som finalistes per al certamen d’enguany.

El passat dijous 28 de febrer vam rebre la visita de les persones avaluadores, però serà el proper dilluns 6 de maig a les 19:00 h. a l’Auditori del Caixaforum a Barcelona, quan es farà l’Acte de Lliurament del Premi Ensenyament i …….. NOSALTRES HI SEREM ALLÀ!

Des de l’escola , volem  fer-vos partícips d’aquesta gran notícia ja que ens sentim molt orgullosos d’haver pogut arribar fins aquí, ja és per a nosaltres  un gran premi.

La nostra intenció continua sent formar persones que  convisquin i habitin un món de manera compromesa, crítica,i respectuosa, però donant el millor de cadascú de nosaltres.

Seguim !!!!

#sommontserrat.