L’escola Montserrat ha estat premiada a les Beques Educar Fomentant l’Esforç

El passat dimarts 25 de juny es van lliurar a l’auditori del Palau Robert de Barcelona, les beques Educar Fomentant l’Esforç de la Fundació Espavila que premia quatre projectes de l’àmbit educatiu.

A l’edició d’enguany la nostra escola ha estat guardonada amb un d’aquests premis gràcies al Projecte Tàndem. Aquest Projecte s’ha desenvolupat al llarg dels quatre últims cursos escolars amb la col·laboració de l’Institut de Recerca Biomèdica de Barcelona (IRBB).

L’objectiu ha estat millorar la formació dels nostres alumnes mitjançant la incorporació de noves metodologies pedagògiques, fomentant l’esforç i apropant la recerca a l’aula, estimulant el debat i l’esperit crític.

Gràcies a la dotació d’aquest premi podrem continuar implementant el Projecte Tàndem el proper curs escolar.

Tota la comunitat educativa de l’escola Montserrat està molt orgullosa d’aquest reconeixement.