Els alumnes de cinquè visiten la Sagrada Família

El passat divendres 10 de març els alumnes de cinquè van fer la tradicional sortida del Modernisme. Després de llegir el llibre de ‘Óyeme con los ojos’ en el qual es descriuen diferents obres del modernisme català, l’alumnat visita alguna d’aquestes obres.

Després d’agafar el metro vam arribar a la Sagrada Família i allà ens van explicar moltes coses sobre aquesta construcció, on està situada respecte a Barcelona, quants anys fa que l’estan construint, qui va ser l’arquitecte i moltes altres coses. Quan vam entrar ens vam quedar al·lucinats amb els vitralls de colors càlids i colors freds que il·luminaven, amb les columnes en forma d’arbre i amb les diferents cares exteriors que representen la vida i la mort.

Un cop acabada la visita vam anar al passeig de Gràcia i allà vam veure la casa Batlló, i la vam dibuixar!! Vam seguir la ruta i vam veure la Catedral de Barcelona i el temple d’August, unes columnes de l’època dels romans que encara es mantenen en peu!! Entre totes aquestes coses vam passar per les galeries Maldà i ens va encantar poder veure tot el que hi ha allà i no vam poder evitar fer-nos unes fotos amb els nostres personatges preferits.

Per acabar vam baixar fins al port i vam veure com sortien alguns vaixells. Va ser un dia molt cansat però que ens va encantar poder conèixer la ciutat de Barcelona.

Cliqueu a la càmera si voleu veure les imatges.