Els alumnes de cinquè exposen el seu projecte sobre la sostenibilitat de l’escola

El divendres 8 de febrer alguns nens/es de cinquè van poder participar en el intercanvi d’experiències de la Xesco juntament amb totes les escoles verdes de Cornellà.
Previament els nens/es van haver de dissenyar un póster on es recullis les idees principals que fen a la nostra escola.
Durant el matí van poder intercanviar els seus treballs, projectes , idees i altres experiències que fan a l’escola.
Després tots junts van fer un joc on havien d’escriure noms de diferents objectes que hi ha a una ciutat o al voltant d’un parc… juntar-les a l’atzar i pensar una nova idea amb aquelles dues paraules per fer una ciutat més sostenible.
També van dissenyar una postal i escriure una d’aquestes idees. Les postals serán enviades a cada ciutat corresponent.
Per concluir l’activitat les van penjar les postals totes  juntes i ens van fer una foto de record.