5è visita la Sagrada Família de Barcelona

El passat dijous dia 7 de març els alumnes de cinquè van fer la tradicional visita a la Barcelona Modernista.

Aquest any han pogut visitar la Sagrada Família amb una visita guiada que ens va encantar des del mateix moment que vam veure la Sagrada Família.

El viatge fins allà va ser amb metro, que sempre és tota una experiència, i un cop arribats a l’estació i sortir de la boca del metro, vam aixecar el cap i allà estava situada al bell mig de Barcelona. Després d’esmorzar i agafar forces, vam entrar i el guia, que es deia Pau, ens va explicar moltes interessants de l’edifici, com que els vitralls del costat est són de colors freds ja que és quan el sol està situat en aquell punt i fa més fred, i els vitralls de la cara oest són de colors càlids ja que a la tarda fa més calor i representa aquests colors i que a diferents hores del dia la gent que ho està visitant està il·luminada de diferents colors. O que hi ha 52 columnes, tantes com diumenges hi ha a l’any ja que al senyor Antoni Gaudí li agradaven els diumenges perquè era el dia de la misa.

Un cop acabada la visita vam dinar al parc que hi ha al davant de la catedral i seguidament vam agafar un altre cop el metro per anar al Passeig de Gràcia.

Un cop allà vam anar a veure la casa Batlló, que per desgràcia no vam poder veure ja que està d’obres, però si que vam poder veure la casa Milà, o també dita ‘la Pedrera’. Encara que estavem cansats, vam agafar rumb cap al Sud i vam baixar tot el Passeig de Gràcia fins a la Plaça Catalunya, les Rambles fins arribar a l’estàtua de Colon, i vam seure a mirar una estona el mar.

Ja esgotats vam tornar en metro fins a l’escola. Va ser una sortida fantàstica que vam gaudir des d’alumnes fins a profes.

Si voleu descarregar-vos les imatges cliqueu a la següent imatge