5È – Inspirant el Futur a les Instal·lacions d’Enaire: Sortida de Cinquè de Primària amb el Programa Inspiringirls

A l’Escola Montserrat, estem compromesos a proporcionar als nostres estudiants oportunitats educatives excepcionals que van més enllà dels llibres de text i les aules. Una de les sortides més emocionants que els alumnes de cinquè de primària van tenir la oportunitat de gaudir va ser la visita a les instal·lacions d’Enaire. Aquesta experiència va ser una part important del programa Inspiringirls, dissenyat per donar visibilitat a les dones en l’àmbit laboral i inspirar les noies a ser el que vulguin ser, sense prejudicis ni estereotips.

En la seva visita a les instal·lacions d’Enaire, els alumnes de cinquè van tenir l’oportunitat de conèixer i interactuar amb dones que han assolit alts nivells de competència i excel·lència en una indústria tradicionalment dominada per homes. L’objectiu va ser mostrar a les noies que no hi ha límits per als seus somnis i que poden aconseguir qualsevol cosa que es proposin.

La visita va ser realment inspiradora, ja que els alumnes van tenir l’oportunitat de conèixer i parlar amb tècniques, controladores aèries i fins i tot amb la directora d’Enaire. A través de les seves històries i experiències, els estudiants van aprendre com aquestes dones han superat els desafiaments i les barreres de gènere per aconseguir èxits notables en l’àmbit de la navegació aèria.

La part pràctica de la sortida va incloure un petit taller i visitar les instal·lacions d’Enaire, incloent una mirada a les seves operacions en temps real. Van observar com els controladors aèris gestionen l’espai aeri i coordinen el trànsit aeri.

Aquesta sortida va ser una oportunitat inestimable per als nostres estudiants per veure les dones en l’aviació com a models a seguir i entendre que poden aconseguir qualsevol objectiu que es proposin. Estem encantats de ser part d’aquest programa inspirador i de contribuir a la formació de joves lliures de prejudicis i amb una visió de futur sense límits. Agraïm a Enaire per obrir les seves portes i inspirar les generacions futures.

Recupera les imatges fent clic aquí.