Mediació escolar

Aquest curs, dins del programa #POEFA (Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat) hem rebut la formació a través de xerrades del Paco Cascón, un expert en mediació i convivència.

Aquestes conferències en format híbrid (presencials i online) ens han aportat recursos per elaborar un bon protocol i pautes per realitzar una resolució positiva de conflictes, amb una bona mediació.

Els temes de les xerrades van ser: “Educar en y para el conflicto”,  “La convivencia: provención, negociación, mediación”.

A l’inici del curs vinent, el Paco Cascón ens oferirà una xerrada sobre el tema per a famílies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *