Informació activitats extraescolars

Informació activitats extraescolars.

Termini per inscriure’s: 29 de setembre de 2021. Cal ser soci de l’AMPA.

Cal tenir en compte que davant la situació epidemiològica que estem vivint totes aquestes activitats poden patir modificacions per canvis  en normativa Covid-19 del Procicat ( Departament Salut i Educació) en activitats que es realitzen dins un espai tancat.

A data d’avui estem esperant que ens arribi la darrera normativa sobre activitats extraescolars, sortides i estades que esperem pugui acabar d’aclarir alguns aspectes  ( si es podran barrejar diferents grups escolars….) abans no s’iniciïn aquestes activitats al mes d’octubre.

Informació famílies extraescolars: FULL INFORMATIU CURS 2021-2022 (1)
Declaració responsable en pdf per enviar a cardonaevents: Full inscripció extraescolars (1)
Declaració responsable en word: ampa_extraescolars_declaració responsable
Si necessiteu el document imprès, el podeu demanar a l’escola.