LA NOSTRA ESCOLA

CLICA  LA IMATGE PER VEURE EL SEGUIMENT DE LA PREINSCRIPCIÓ CLICA  LA IMATGE PER VEURE EL TOUR VIRTUAL I INFORMACIÓ DE L’ESCOLA

AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR. Alumnes que ja sou del centre.

El Consell Comarcal del Bages ha convocat els ajuts individuals de menjador. Us adjuntem la informació per sol·licitar-los.

-Termini de presentació de sol·licituds: 14 de maig.

Com sol·licitar-lo? Telemàticament a: https://beques.ccbages.cat/

– Què necessiteu per sol·licitar-lo?

• Número IDALU de l’alumne. Si ja heu demanat beca el curs passat, us l’enviarem avui. Sinó, ens el podeu demanar per correu electrònic o telèfon.
  • Fotocòpia escanejada o fotografia del DNI/NIF/NIE de l’alumne/a. Si l’alumne no té document d’identitat, ha de sol·licitar el NIF K a l’Agència tributària.
  • Fotocòpia escanejada o fotografia del DNI/NIF/NIE dels membres de la unitat familiar. En el cas d’infants que no siguin els sol·licitants, es poden identificar amb el llibre de família o el certificat de naixement.
  • En cas de separació, adjuntar escanejada o fotografiada acta final de mediació o sentència de divorci.
  • Si és el cas, document escanejat o fotografiat de les prestacions econòmiques d’urgència social: alimentació, vestit i allotjament.

Instruccions elaborades per l’escola

Instruccions Consell Comarcal Bages

La xica que sí que sí, el conte de la Clara Ballarà. 3r i 4t primària.

S’acosta Sant Jordi, diada de roses i llibres. Avui la Clara Ballarà Sampera ens ha presentat el seu primer llibre: LA XICA QUE SÍ QUE SÍ, la protagonista és una vaca que viu moltes aventures divertides i ens aporta interessants coneixements … Tot un gran repte aconseguit per l’autora, esperem que aquest sigui el primer llibre de molts més. FELICITATS Clara!
Molta sort!