LA NOSTRA ESCOLA

CLICA  LA IMATGE PER VEURE EL TOUR VIRTUAL I INFORMACIÓ DE L’ESCOLA

 

 

Informació activitats extraescolars

Informació activitats extraescolars.

Termini per inscriure’s: 29 de setembre de 2021. Cal ser soci de l’AMPA.


Cal tenir en compte que davant la situació epidemiològica que estem vivint totes aquestes activitats poden patir modificacions per canvis  en normativa Covid-19 del Procicat ( Departament Salut i Educació) en activitats que es realitzen dins un espai tancat.

 

A data d’avui estem esperant que ens arribi la darrera normativa sobre activitats extraescolars, sortides i estades que esperem pugui acabar d’aclarir alguns aspectes  ( si es podran barrejar diferents grups escolars….) abans no s’iniciïn aquestes activitats al mes d’octubre.

 

Informació famílies extraescolars: FULL INFORMATIU CURS 2021-2022 (1)
Declaració responsable en pdf per enviar a cardonaevents: Full inscripció extraescolars (1)
Declaració responsable en word: ampa_extraescolars_declaració responsable
Si necessiteu el document imprès, el podeu demanar a l’escola.

Ajut per material escolar. Ajuntament de Cardona

Fins dimecres 20 d’octubre de 2021 podeu presentar la sol·licitud d’ajut per material escolar, quotes de reutilització de llibres, quota de l’AMPA i llibres escolars del curs 2021/2022, de l’Ajuntament de Cardona.
Les sol·licituds s’han de presentar a l’Oficina de Serveis Socials (Centre Cívic ubicat a la Fira de Baix, planta -1) en horari de 8.30 a 13.30 h, de dilluns a divendres, o a través del correu electrònic serveissocials@cardona.cat
L’ajut màxim per alumne i curs és de 70 €. Només hi poden optar les famílies empadronades al municipi de Cardona (sempre hi quan portin un mínim de 6 mesos empadronats al municipi) amb fills o filles que estiguin cursant des de P3 fins a 4t d’ESO, en qualsevol centre educatiu del municipi.
Us adjuntem la convocatòria de les subvencions i la sol·licitud amb la documentació que cal aportar. Si teniu qualsevol dubte o aclariment, us podeu adreçar a Serveis Socials al 93 869 21 47 o serveissocials@cardona.cat

Sol·licitud en PDF: SOL·LICITUDS CONVOCATÒRIA AJUTS MATERIAL ESCOLAR I LLIBRES’21

Sol·licitud en word: SOL·LICITUDS CONVOCATÒRIA AJUTS MATERIAL ESCOLAR I LLIBRES’21

Convocatòria: 02 CONVOCATÒRIA SUBVENCIÓ ADQUISICIÓ LLIBRES I MAT. ESCOLAR 2021

Inici de repartiment de fruita per esmorzar: 15 de setembre

Dimecres 15 de setembre, primer dia del curs, comencem el repartiment de fruites i verdures  a l’escola, seguint el Pla de Consum de la Fruita a les escoles, que  és una iniciativa de la Unió Europea que consisteix en distribuir fruita fresca i/o verdura a les escoles que hi participem. Durant el curs, una setmana de cada mes (3 o 4 dies/setmana), es reparteix a tots els alumnes del centre, per esmorzar, fruita i/o verdura seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat (més informació a: https://agora.xtec.cat/ceip-mdpatrocini-cardona/fruita-a-lescola/)

Us adjuntem la graella amb el repartiment de fruites que es farà a TOT L’ALUMNAT de l’escola (ed.infantil i ed.primària), a l’hora d’ESMORZAR,  la propera setmana. Recomanem que els alumnes portin un petit esmorzar complementari per si hi hagués algun problema en rebre la fruita dimecres, en motiu de la Festa Major.

DIES FRUITES
Dimecres 15 Pera  (180 grs/alumne)
Dijous 16 Plàtan (180 grs/alumne)
Divendres 17 Poma  (180 grs/alumne)

 

L’ordre de la fruita pot variar en funció de l’estat de maduració.

 

 

Informació menjador escolar 2021/2022

Aquí i a la “pastanaga” podeu trobar tota la informació del menjador escolar del curs 2021/2022.

  1. Instruccions de funcionament de l’aplicatiu elaborades per l’escola. Informació més detallada per  les noves famílies. Instruccions de funcionament de l’aplicatiu
  2. Document previ al servei de menjador elaborat per Ausolan – aquest és molt IMPORTANT perquè explica que no es podrà fer ús del menjador en cas de no haver-se donat d’alta (nous usuaris), en cas de no haver confirmat assistència (la resta d’usuaris) i en cas de tenir el moneder en negatiuDocument previ famílies 2021-22 PATROCINI
  3. Normativa de menjador (resum de tot el servei de menjador) Normativa 2021-22 PATROCINI (2)
  4. Document informatiu dels criteris d’elaboració dels menús (a petició del Consell Comarcal) Informe el·laboració de menús CCB Curs 2021-22
  5. Menús del 1r trimestre: Menú CCB 1r Trimestre AUSOLAN Curs 2021-22

Aquest any hi ha com a novetat una APP de mòbil que serveix tant per Android com per IOS, que s’accedeix directament amb el Codi QR que apareix tant al document previ com a la normativa. Estarà disponible a partir del 13 de setembre de 2021.

Ajut Necessitats Específiques de Suport Educatiu

Us informem que ja podeu sol·licitar la beca de Necessitats Específiques de Suport EducatiuPoden sol·licitar la beca aquells alumnes que puguin acreditar una necessitat específica derivada de discapacitat, trastorn greu de conducta (inclòs TDH), trastorn de la comunicació o llenguatge,  trastorn de l’espectre autista i alumnes amb necessitats associades a alta capacitat intel·lectual. 
 
Com sol·licitar-la?

Quina documentació necessitem?

  • Llibreta de compte corrent a nom de l’alumne/a .
  • Documents d’identitat (DNI) del sol·licitant i de tots els membres majors de 14 anys de la família.
  • Certificat de minusvalidesa o de l’equip d’orientació educativa i psicopedagògica.
  • Carnet de família nombrosa o monoparental o altre documentació que generi un dret de deducció
  • En el cas de pare o mare autònoms, cal tenir en mà els ingressos bruts anuals de l’activitat (demanar a la gestoria o consultar a la declaració de renda).
Un cop entrada la sol·licitud, cal descarregar-la i imprimir-la i portar-la al centre de reeducació on assisteix el vostre fill o filla (logopeda/psicopedagog) perquè l’ompli i hi adjunti la memòria/informe. 
 
A continuació, cal portar-la a l’escola abans del 24 de setembre, per tal que la psicopedagoga de l’EAP la signi.
 
Com sempre, si teniu qualsevol dubte o necessiteu ajuda, restem a la vostra atenció els dimarts i dijous al matí (horari d’atenció administrativa) trucant prèviament al 93 869 18 29.
 
 

Informació de llibres i material i aportacions per cursos

Llibres de text i material didàctic per cursos: