Preinscripció curs 2024-2025

Del 6 al 20 de març s’escau el període de preinscripció del proper curs 2024/2025. Tot el procés és telemàtic, amb certificat digital o formulari electrònic. A continuació us indiquem de com podeu realitzar-la:

• L’enllaç a la sol·licitud de preinscripció és: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/
  • En aquesta carta informativa hi podeu trobar tota la informació de com fer-la: carta preinscripció 24_25
  • No dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres per qualsevol dubte o ajuda.
  • Horari d’atenció administrativa: De dilluns a divendres en horari escolar.

Nota important: els alumnes que ja són del centre no han de realitzar la preinscripció, només els alumnes que vulguin iniciar estudis a la nostra escola el proper curs 2024/2025 (alumnes de I2 que iniciaran I3 o alumnes de canvis de domicili o centres).

PÍNDOLES MULTIMÈDIA 🙂

Aquí trobareu els enllaços de diferents vídeos explicatius que us poden ser d’ajuda a l’hora de realitzar la preinscripció.

Vull un certificat idCat Vull crear un idCAT Mòbil