Escola Verda

La nostra escola és Escola Verda des del curs 2004/2005. Això promou un canvi en la cultura de centre. El procés educatiu que provoca aquest canvi no només es dóna a l’aula, sinó també en tots els moments i espais de la vida escolar. L’educació per a la sostenibilitat potencia els grups de treball i la realització de projectes compartits i contextualitzats. Això provoca un canvi en l’àmbit de la vida al centre i el clima escolar, que facilita la implicació de tota la comunitat educativa (professorat, alumnat, famílies, personal no docent,etc.) en la presa de decisions i en l’acció.

EL BLAUET

És la nostra mascota d’escoles verdes. Els nens la van triar perquè és un ocell que li agrada molt viure en aigües netes. Trimestralment fem l’entrega de premis del blauet als alumnes que contesten correctament unes preguntes sobre el medi i el reciclatge.

COMITÈ AMBIENTAL

Disposem d’un comitè ambiental format per mestres, personal de serveis, un  membre de l’Ajuntament, pares i alumnes, on es fa un seguiment de tots els aspectes relacionats amb el reciclatge, l’estalvi energètic i d’aigua, entre d’altres.

Art in English, sculpture.
Final project “Stop Plastics!”, please don’t throw plastics to sea.(04/12/2019)