Escola Verda

La nostra escola és Escola Verda des del curs 2004/2005. Això promou un canvi en la cultura de centre. El procés educatiu que provoca aquest canvi no només es dóna a l’aula, sinó també en tots els moments i espais de la vida escolar. L’educació per a la sostenibilitat potencia els grups de treball i la realització de projectes compartits i contextualitzats. Això provoca un canvi en l’àmbit de la vida al centre i el clima escolar, que facilita la implicació de tota la comunitat educativa (professorat, alumnat, famílies, personal no docent,…) en la presa de decisions i en l’acció.

COMITÈ AMBIENTAL

Disposem d’un comitè ambiental format per mestres, personal de serveis, un  membre de l’Ajuntament, pares i alumnes, on es fa un seguiment de tots els aspectes relacionats amb el reciclatge, l’estalvi energètic i d’aigua, entre d’altres. També participem al fòrum d’escoles verdes de la Catalunya Central.

Aquest curs 2023/2024 el Comitè Ambiental està format per:

• Claudi Puig Roca  (Representant personal PAS)
  • Estephania Bernal Clemente ( Representant famílies)
  • Maria Camps Fernández  ( Representant Ajuntament)
  • Roc Company Aloy ( Representant alumnes)
  • Paula Barrera Haro (Representant alumnes)
  • Blai Gragés Selva   (Representant professorat)
  • Josep Oriol Melero Torrico (Representat Equip Directiu)

Art in English, sculpture.
Final project “Stop Plastics!”, please don’t throw plastics to sea.(04/12/2019)