Menjador escolar

INICI DE CURS 20/21

Aquest any, degut a la situació d’emergència sanitària, si els vostres fills han de quedar-se a menjador la primera setmana d’escola, cal que reserveu plaça  abans de dilluns 7 de setembre a Ausolan, l’empresa de menjador. Sinó,  no  es podran quedar a dinar.

Us adjuntem el manual d’inscripció a l’aplicatiu per a les noves famílies. Cal que us doneu d’alta a l’enllaç que trobareu en aquest manual i ompliu l’enquesta que hi ha a l’inici.

MANUAL PREINSCRIPCIÓ PATROCINI Per donar-se d’alta (families noves). En el cas que la família ja sigui usuària i es vulgui introduir un nou alumne, heu d’entrar amb el vostre usuari i posar “afegir nous alumnes” i omplir tot el que demana per donar d’alta.

CIRCULAR RESERVA DE PLAÇA Patrocini Omplir per fer la reserva de plaça les primeres setmanes.

COM HEM DE DEMANAR EL DINAR:

adara698.comocomen.com   enllaç per demanar el dinar del teu fill o la teva filla. Podeu afegir aquesta pàgina  a la pantalla d’inici del mòbil o ordinador personal, amb els 3 puntets que hi ha al costat de la barra d’adreça.

S’haurà de comunicar cada dia a través del mòbil el dia que es quedi a dinar ( es pot fer qualsevol hora) i si és un usuari fix, només caldrà avisar dels dies que no es quedi ( per exemple, si va de colònies i no dina a l’escola). El preu és de 6.19 €/àpat.

Aquí podeu trobar com donar-vos d’alta d’usuari de menjador.MANUAL PREINSCRIPCIÓ PATROCINI

Si teniu problemes amb els usuaris o contrasenyes, podeu trucar a administració d’Ausolan al telèfon: 93 645 51 00 extensió 1.

NORMATIVA CURS 20/21

NORMATIVA PATROCINI curs 2020-21

Menú octubre 2020

Menú novembre 2020

Menú desembre 2020

El nostre menú escolar està basat en una cuina casolana i de qualitat, una dieta mediterrània amb proveïdors propers, considerant la temporalitat dels aliments.
Les verdures de temporada son la mongeta verda, el carbassó, la carbassa, la albergínia, el cogombre i el tomàquet .

No es repetirà cap fruita en la mateixa setmana. Les fruites de temporada son l’albercoc, préssec, poma, meló, pera i plàtan.
La poma, pera i taronja, quan sigui de temporada serà de producció integrada.
Les amanides inclouen tres ingredients: varietats d’enciams, escarola, tomàquet, olives, pastanaga, cogombre, pebrot. L’enciam serà ECO.
Cada dia s’ofereix pa integral.