PREINSCRIPCIÓ 2020-21

LLISTAT ALUMNAT PREINSCRIT 20-21 (7 de juliol)

LLISTAT ALUMNAT ADMÈS 20-21 (7 de juliol)

LLISTAT ALUMNAT EN LLISTA D’ESPERA 20-21 (7 de juliol)

LLISTA AMB BAREM DEFINITIU 2020-21 (11 de juny)

LLISTA AMB BAREM PROVISIONAL 2020-21 (29 de maig)

OFERTA PLACES PEL CURS 2020-21

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

El període de preinscripció pel curs 20-21 és del 13 al 22 de maig
S’ha de fer telemàticament a través de la pàgina http://queestudiar.gencat.cat a l’apartat de preinscripció
Per les preincripcions caldrà que ens feu arribar al correu de l’escola una foto o imatge escannejada dels següents documents:
A l’assumpte poseu el nom i cognoms de l’alumne/a i el curs que es vol matricular.

• Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • DNI de les persones sol·licitant (pare i mare o tutor/a o guardador/a de fet) o targeta de residència on consta el NIE o passaport. En cas de persones estrangeres comunitàries, document d’identitat del país d’origen.
  • DNI de l’alumne/a, si en té.
  • TSI (tarja sanitària individual) de l’alumne/a.
  • En cas que el domicili habitual que s’al·lega no coincideixi amb el del DNI/NIE, volant de convivència de l’infant, emès per l’Ajuntament, on ha de constar que viu amb la persona sol·licitant.
  • Altres documents que volgueu acreditar.
Excepcionalment, aquelles famílies que no disposin dels mitjans per poder dur a terme la preinscripció telemàtica es podrà entregar la sol.licitud en paper de manera presencial del 19 al 22 de maig, demanant abans cita prèvia.
Correu de l’escola per enviar la documentació: b7008471@xtec.cat
Telèfon per demanar cita prèvia (a partir del dia 15 de maig de 9h a 12h): 618084882
També podeu demanar cita prèvia al correu de l’escola: b7008471@xtec.cat
Mesures de prevenció per la preinscripció presencial a l’escola:

• Cal portar de casa mascareta, guants i bolígraf.
  • No s’atendrà més d’una persona alhora.
Codi del centre: 17008471