Instal·lacions

ENTRADA I ÀGORA

A l’entrada de l’escola hi ha una àgora on ens trobem per fer assemblees, reunions o petites activitats.

Un espai de recerca, de coneixement i per gaudir llegint i explicant contes!

BRUNET

A la biblioteca de la nostra escola hi viu en Brunet, un osset molt eixerit que li agrada molt llegir. Cada setmana dins la seva maleta ens porta sorpreses: contes per explicar, per mirar, purpurina màgica…

GIMNÀS

S’hi realitzen les sessions de psicomotricitat i educació física. A més, hi ha un petit escenari que permet fer algunes representacions i actuacions.

L’HORT

Cada curs hi té una petita parcel·la per poder anar a plantar verdures de temporada i així observar el procés de creixement.

AULES TEMÀTIQUES D’INFANTIL

A infantil ens organitzem per
aules temàtiques.

PATI DE PRIMÀRIA

PATI D’INFANTIL

AULA D’INFORMÀTICA I AULA DE RECERCA

Tenim una aula amb 14 ordinadors i una aula de recerca d’informació amb 12 ordinadors més, on l’alumnat hi va lliurement quan cal fer un treball de recerca.

AULA DE MÚSICA

AULA D’ANGLÈS