NOTÍCIES I ACTIVITATS 20-21

14a SETMANA CULTURAL “Les Falgueres aixeca el teló”.
Durant aquesta setmana hem dut a terme diferents activitats: expressió corporal, ombres xineses, representació de diferents obres de teatre, musicals, …

Aquí teniu un petit resum amb fotografies.

SANT JORDI A L’ESCOLA

El passat dia 23 d’abril, dia de Sant Jordi, vam fer l’activitat de llegim plegats al pati de l’escola.
Tot l’alumnat de l’escola vam llegir plegats durant una estoneta.

A més, vam crear uns poemes preciosos que s’han penjat en diferents punts del poble i de l’escola.

JA TENIM TRIAT EL TEMA DE LA 14A SETMANA CULTURAL.
Després de fer l’assemblea general el tema escollit ha estat TEATRE.

PREINSCRIPCIONS I PORTES OBERTES 2021-2022

LLISTAT ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE AMB INDICACIÓ DE LA PRIMERA PETICIÓ (07/06/21)
LLISTAT ORDENAT PER PUNTUACIÓ (07/05/21)
LLISTAT AMB BAREM RESOLTES LES RECLAMACIONS (30/04/21)
LLISTAT AMB EL BAREM PROVISIONAL

OFERTA DE PLACES

Benvolgudes i benvolguts!

Lles famílies que no vau poder assistir a la reunió telemàtica de portes obertes podeu accedir al resum de la reunió.

REUNIÓ DE PORTES OBERTES

VÍDEO PRESENTACIÓ PORTES OBERTES

El Departament d’Educació ja prepara la preinscripció del curs vinent. En previsió de l’evolució de la pandèmia, la preinscripció també serà telemàtica.
El calendari de la preinscripció per al curs escolar 2020/21 és del 15 al 24 de març a infantil i primària.

Guia per a la preinscripció en línia i matrícula del curs 2021-2022

______________________________________________________________________________________

Un any més, hem col.laborat amb la Marató de TV3. Enguany, tot i no haver pogut fer la venda de manualitats com sempre amb les paradetes,
ens hem adaptat a la nova situació i hem pogut fer una gran aportació:  2011,10€  GRÀCIES A TOTHOM!

A l’escola vam tenir la sort que tot i la pandèmia van venir els patges reials molt ben acompanyats per la banda Perkal de Celrà.
Ens ho vam passar super bé.
Gràcies a l’AFA per a l’organització.

Què he de saber sobre les proves PCR a les escoles?

Vídeo de com es fan les proves PCR a les escoles

LA CASTANYADA

Avui hem celebrat la castanyada a l’escola. Ha fet molt bon dia.
Gràcies a tots els pares i mares que ens heu vingut a ajudar a coure les castanyes, eren boníssimes.

Aquest és el nostre pla d’actuació per al curs 20-21 en el marc de la pandèmia.
Document aprovat per consell escolar el dia 7 de setembre.
PLA D’ACTUACIÓ

Tasques de la setmana del 15 al 19 de juny

Si vols passar una bona estona segueix les peripècies i els reptes de la Conxita de les Falgueres!
Cada dilluns un repte nou i cada dia un capítol nou. Anima’t i envia les fotos dels reptes, els penjarem a la web!

Tasques de la setmana del 8 al 14 de juny

Salut per a tothom.  #joemquedoacasa

Seguint les instruccions del Departament d’educació com a mesura excepcional pel coronavirus
l’escola es mantindrà tancada fins a nou avís.