Tancament dels centres educatius

Butlletí INFOESCOLA (Núm. 7, Març 2020) sobre COVID-19 i el TANCAMENT DE LES ESCOLES (ajuts menjador, treball a casa, tv educativa,…).

Comunicat de TANCAMENT DELS CENTRES EDUCATIUS

L’equip professional de La Sardana estem treballant des de casa i hem activat l’espai Moodle com a via de comunicació entre les famílies i l’equip de mestres, així com per presentar-vos les propostes d’activitats que els vostres fills i filles poden anar realitzant. Us adjuntem els documents publicats pel Departament d’Educació en relació al desenvolupament del tercer trimestre del curs 2019-2020. El període entre el 14 d’abril i el 19 de juny de 2020, malgrat el tancament físic dels centres educatius, té caràcter lectiu i avaluable en modalitat de teletreball.

Orientacions sobre activitats per als alumnes a causa del tancament per coronavirus

El Departament d’Educació estableix els criteris d’avaluació per a infantil i primària

ESCOLA LA SARDANA – PLA D’OBERTURA – JUNY’20

Circular: Obertura de centres en la fase 2 (Educació infantil)