Concurs del Monstre Bassura

Al final de curs es va realitzar, per primera a vegada a l’escola, el concurs del monstre bassura, que van idear tres alumnes de 6è C: la Marina, la Jana i la Mireia. Amb aquest es pretenia sumar a les accions de la comissió de convivència, cuidant el nostre entorn més proper i, per extensió, el planeta. Es tractava que cada grup decorés els diferents cubells de brossa que tenim a les classes.

Les tres alumnes van ser les encarregades de fer les bases del concurs, d’organitzar-lo i de publicitar-lo entre els i les alumnes amb un vídeo explicatiu. Ho van tenir des d’un bon inici molt pensat i ingeniat.

Els guanyadors i guanyadores de l’escola va ser el grup de 5è B, que van rebre un obsequi per la classe.

Des de l’escola volem donar les gràcies als i les alumnes que, com elles, ens fan propostes per a continuar millorant com a centre, és un plaer per a nosaltres que els infants participin i s’interessin per nous projectes. També a tots els mestres, alumnes i personal de l’escola, que ho van fer possible. Moltíssimes gràcies a tots i totes!