Plantada a l’hort

Durant aquest mes d’octubre, els alumnes de cicle inicial s’estrenen a l’hort de primària. Cada grup classe ha anat a l’hort a remenar la terra i a treure males herbes per preparar el sòl per plantar. Després, han plantat enciams, faves, brocoli i altres productes de temporada. A partir de la setmana vinent, en les sessions d’ambients, els alumnes que vagin a l’ambient d’experimentació faran una sessió a l’hort per tal d’anar fent el manteniment, regar, i fer l’observació de com van creixent les plantes fins que arribi el moment de la collita.

FOTOS 1r